Verzending & Retourneren

Verzending

We doen ons best om een goede indicatie te geven van de verzendtijd. Toch zijn vertragingen helaas een mogelijkheid. Om deze reden garanderen we geen levertijden. Mocht je jouw Ohnana dicht bij de verwachte levertijd nodig hebben raden we je aan om een reserve tent klaar te hebben mocht jouw bestelling vertraging oplopen! 

 

Verzending buiten Europa en Noord-Amerika 

Wil je dat we jouw tent buiten Europa of Noord-Amerika versturen? Dan is het mogelijk dat er sprake is van extra verschepings- of importkosten. Stuur ons gerust een berichtje voor meer informatie op hello@ohnanatents.com.

 

Testperiode 

Wij willen dat jouw ervaring met onze producten optimaal is. Om deze reden is er een periode van 30 dagen na levering waarop je jouw Ohnana uit kan proberen. Niet goed? Dan kun je gratis jouw bestelling terugsturen. Uitgezonderd van deze dienst zijn producten met duidelijke sporen van gebruik, zoals krassen, scheuren of andere gebruikssporen die de doorverkoop van jouw product limiteren.

 

Defecten

Mocht je een artikel ontvangen dat niet goed werkt, stuur ons dan gerust een berichtje. Vergeet niet om een foto bij te voegen zodat we soortgelijke gevallen in de toekomst kunnen voorkomen! Na het ontvangen van jouw defecte artikel is het mogelijk dat we besluiten om jouw product te repareren of vervangen. 

 

Retourneren

Mocht je jouw Ohnana product te willen retourneren, email ons dan op hello@ohnanatents.com. Na een korte inspectie van de gestuurde items accepteren of weigeren we jouw geretourneerde artikelen en eventuele vervanging of terugbetaling.  


Uitzonderingen

Artikelen in de aanbieding gekocht of met een kortingscode zijn uitgezonderd van bovengenoemde diensten.